Sunday 13 September 2015

SERAM 2:Tepi Tingkap


Sebenarnye,x pasti sangat bile mende ni berlaku.tapi kejadian dia waktu malam..haha nak nampak sangat cite seramnye.ok,ia memang waktu malam.

after kejadian first..aku still x percaye sgt ape yg aku nampak dan aku percaye yg mende ni xkan berlaku dah.tpi tula ..nak jadi maka jadi la.

waktu tu , tv kat ruang tamu aku  letak kat tepi tingkap.oleh yg demikian rajin la aku duduk tepi tingkap tu nk tgk tv.entah macamane ,satu malam tu lepas makan malam aku sorang je yg kat ruang tamu tgk tv yang lain masih kat dapur lagi.make,duduk la aku keseorangan kat tepi tingkap.aku sememang nya jenis fokus 100 per cent kat tb,sbb tu memg penyakit aku.

Kebetulan ade sikit lebihan ayam aku bawak dari dapur untuk aku ratah sambil tgk tb .sambil fokus yg terlebih2 kat tv ni.sedang tangan aku kunyah2 tulang tu,aku dah rase something kat tepi tingkap sebelah aku ni..betul2 sebelah.tapi dok noo je la.Habis ayam tu aku kunyah2..aku campak tulang tu ke luar tingkap tu.

..Zupp! timbul sorang pompuan dari mane tah.berdiri atas daun pokok bunga  yg ade kt tepi tingkap.Mcam magik,baling2..kua something.

tergamam macam dunia ni kosong,ada aku dan mende tu je.kalau dingatkan semule.Tinggi ,besar rambut panjang lurus.cukup lurus..

dan muke kosong ..

beberapa saat ..due2 kaku..dan..tibe2 kepala dia bergerak.bertambah terkejut lah aku ni..sebab die nak toleh ke aku..aku nampak slow2 muke kosong die ke arah aku.tanpa membuang masa dan tenaga,aku lari..taklah lari sgt..hehe atee dekat je ke ruang tamu kat dapur tu haa. 

but aku sgt x lupe perasaan waktu...takut dan terkejut sume.aku bgitau mama aku.."mama,kaksu nampak perempuan kt tingkap"..then respon diorg mcm biase je.koz awal2 dulu diorg x nampak sgt perubahan aku..aku terus nangis..

after that ,baru diorg amik siez...
aku duduk lam pelukan  arwah Mak pah(nenek) mak+opah.sambil2 arwah tuk aku kibas...

kejadian ari tu ..aku terus lupekan esoknye..macam xde ape2 yang berlaku.

No comments:

Post a Comment