Wednesday 23 March 2016

Sambungan :SERAM 3

Sambungan :SERAM 3

So sambung pada malam kejadian itu semula..aku pun balik la rumah,dah sampai rumah pun waktu dah lewat .aku siap2 then lepak depan tv dgn membe2 umah,kami pun sembang2 sambil kritik2 drama kat tv tu.

.tbe2 je tgh2 rancak , membe aku senyap..aku pandang die,tapi die pandang terus ke bilik aku yg kedua terdekat dgn ruang tamu ,kebetulan pintu bilik aku terbukak luas..aku pun pandang ke bilik aku.Serious...aku x Nampak ape2 haha..tapi yang pasti aku ngn kawan aku tu  dgr bunyi guli bergolek2 sebutir-sebutir dlm bilik aku.terus member aku kate..

”xde apelah tu,bunyi je”..aku diam je..dan angguk.

Maybe dh biase dan malas nk pk..kitorg sambung gelak2.aku pun pk xde apelah..tapi bersedia lah jugak in case ape2 nk jadi.aku pasang la ruqyah n bace2 sikit sebelum masuk tidur...maka terlelap la aku .tah jam berape kot..aku tersedar sebab dgr org memekik2 cam sakit norrr tapi nak kate sedar x jugak nak kate tidur x jugak.aku Nampak jelas bilik aku,aku dgr jelas surah aku pasang...but

Kat hujung bilik plus hujung kaki pun aku nampak jelas ...”akak” hitam duk memekik2 sambil pegg kepala die..hampir pecah jugak la  telinge aku.Alhamdulilah,aku ni lambat sikit nak rase takut tapi lepas jadi kompom demam gak la haha..so ,aku tgk jela die sebab aku blurr  dan aku try bangun .baru je nk bgun terus “akak” tu hilang.haa baru la sampai rase takut tu..pecah jugak jantung aku kat dalam badan ni haa..

Esok aku g keje dengan badan dah rase lemah.

No comments:

Post a Comment